when everything just hurt at the same time

Lite tråkigt idag att komma till ridskolan idag (tro nu inte att jag är så patetisk att detta har något att göra med rubriken..;)) när man var astaggad på ett riktigt jobbigt dressyrpass och sen så visar det sig att man har teori..:( Menmen, jag och Sofia stod och pratade lite innan och så och det avr ju kul, söt chey :D Men Sara och Sofia hade gjort iordning Rajman till Camilla som skulle rida och visa oss olika hjälper och rörelser. Givande tycker jag, Camilla är dessutom fett duktig på att rida! Jag kom att tänka på en massa saker som jag borde ändra på, får dock inte tänka på allt det när jag rider för då kommer det bli kaos..

Kommentarer
Postat av: sofiaa

nejnej , det var bara för att rajje var så bäst :D

2011-09-16 @ 12:41:45
URL: http://sofiawikman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0