tjusigt väder tyck ja

Blev inte att jag red nånting, höll på att drunkna bara påväg till hagen så det kändes lite onödigt att bara bli genomsura.. tråkigt! :( Men gjorde andra nödvändiga saker, smörjde hennes träns, stretchade lite, lite allmänt småmys osv. Hon var ovanligt tjurig och sur i boxen idag men jag stod på mig och försökte vara tålmodig ändå (tänkte att hon säkert är pigg och frustrerad över regnet osv..) och tillslut lugnade hon ner sig litegrann och accepterade läget. Tog senare ut henne i gången och stretchade lite och flätade manen, borstade igenom svansen och sånt. Mysigt ändå, och eftersom vi slutar tidigare på fredag så kan jag rida henne då, blir bra hoppas på bättre väder bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0