Översvämningar..

Har regnat så mycket så jag har hört att det tom blivit översvämning i Bjästa? Hur sjukt? :o



Från allehanda.se (länk på bilden)


Nåt mer ställe som var översvämmat avr helt klart gropen, gud så mycket vatten! Hade tur och slapp regn och solen sken nästan när jag red, härligt. Srittade först uppför en ganska lång backe som går mot rakbanan, men när jag kom upp där så var det vatten fulla vägen! Hela vägen var täckt av vatten! Så jag vände och red ner igen, ner i en anna grop än "den vanliga" och uppför en sandbacke där. Skrittade sedan över stora vägen och vad ser jag när jag kommer över? Jo, ännu mera vatten. Fulla vägen igen. Så tog en annan väg som går parallellt med stora vägen. Rider en stund in i skogen med mycket tempoväxlingar och kan ni gissa vad som hände sen? Jo, kom än en gång inte fram för att det var så mycket vatten! Visst, Ghetto kan gå i vatten men här var det faktiskt riktigt mycket , långt och hyfsat djupt. Så vände igen och tog en annan väg runt gropen. Inget vatten denna gång :D Men det gick inte så himla bra idag, hade dock inte räknat med det heller. Gumman har ju stått och vilat i fem dagar nu så hade räknat med att hon skulle vara pigg. Tröstar mig med att skritten gick riktigt bra vissa gånger , ställde sig jättebra åt båda hållen och var riktigt lyhörd.

Kommentarer
Postat av: agnes

Det är SJUKT hur mycket vatten det var runt gropen! Herrejävlar alltså :o

2011-09-09 @ 22:12:46
URL: http://equiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0