Hej mitt vinterland.. (2 ;) )

Kändes lite långt och drygt att skriva om dagens ridning i det förra inlägget också så jag skriver det här istället.

Kände faktiskt på Ghetto att hon var mycket tröttare idag än vad hon brukar, inte så konstigt dock. Vi tog det ganska lugnt, började likadant som igår och travade uppför en backe direkt efter det. Hon drog inget alls i traven utan jobbade på riktigt fint. Traven var helt klart mest lyckad idag! Galoppen blev inte bra alls, dåliga fattningar av mig vilket ledde till rätt dålig galopp också. Men annars så! Försökte mig också på att sitta ner i trav idag, när hon ändå var så lugn men.. Ja, kan ju säga att jag tycker det är riktigt, riktigt svårt, speciellt på Ghetto, haha. Så det blev inte mycket av det, 10-15 meter max.

Tror dessutom Ghetto har fått lite vinterpäls, halsen börjar bli lite luden ^^ Kan nog förklara varför hon börjat svettas mer på halsen och bogen också, även fast man inte ridit så hårt. Madde och Bea funderar på att försöka raka damerna, kan bli intressant!



Bild frå förra vintern, ni ser kanske hur lurvig och gosig hon blir i vinterutstyrseln? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0