Beverly hoppning

Hade Beverly idag på vår hopplektion. Var nervösare innan än vad jag var med Ghetto.., haha vad är det för fel då? Nejmen, kommer fortfarande ihåg känslan av okontrollbarhet från sommaren 2010 när jag flög av och fick hjärnskakning - på Beverly. Därav nervositeten. Men är ju lite vanare vid pigga och starka hästar nu så det kändes bättre nu än vad det gjorde då.. ;) Men hon blev supersuper taggad när vi gjorde framhoppningen tillsammans så antingen gick det inte framåt alls, eller så vart det någon slags galopp. Ganska söt ändå. Tänkte först inte ta banan eftersom jag nästan höll på att flyga ett par gånger men imponerade på mig själv genom att ta den ändå, på lägsta höjden dock. Den var bara fyra hinder och den gick bäst av alla hindrena så, var rätt nöjd efteråt. :)



Försöker läsa denna bok som jag ska lämna in en recension på till nästa fredag, går inte så himla bra kan jag ju säga. Går lättare hemma än här i cafeterian..

Kommentarer
Postat av: Bea

Du morskar verkligen upp dig nu när du rider Ghetto =) duktig tjej! =D

2011-10-06 @ 21:40:44
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0