chester cavaletti 31/3

red chester idag. det var sjukt längesen, ända sen typ tävlingen i höstas. innan snön, låter ganska längesen ju. det gick ganska bra, han har nog aldrig vart så "pigg" när jag ridit honom någon gång. vi gjorde övning med cavalettibommar och skänkelvikningar. allt gick rätt bra, vi båda kämpade på.

sedan följde jag emd bea till ghetto. när vi kom dit stod madde och höll på med nh med ghetto i paddocken, löst. roligt att titta på, såg ut tt gå bra dessutom! :) sedan när hon gick in med henne stod jag och borstade och myste lite, sedan for jag hem och nu sitter jag här. ska nog gå och lägga mig nu, kan bjuda på en bild på chester tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0