cavaletti på camelia

reda camelia igår, cavaletti på schemat. har aldrig ridit henne förut så det var lite såhär.. spänannade :D men hon var jättemysig, känslig, mjuk och allt. lite annorlunda galopp om jag får säga det själv bara. vi gjorde lite olika övningar för att kunna kontrollera tempot i galopp och trav. vi hade lite svårt att länga traven, men att samla var inga problem :) övningen i galopp gick ut på att volta emellan två små upphöjda bommar. gick sådär, ganska glad att jag klarade att hålla galoppen och hinna vända och allt. mys häst, rider henne gärna nån gång när vi har dressyr med !

Imorrn blire till att rida ghetto, vet inte riktigt vad jag ska göra men det blir väl alltid något :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

gitti

2011-03-04 @ 19:34:23
Postat av: agnes

sv; men du förstår inte mig, jihooo. Jag tänker inte ta det lugnt, de gör ju knappast det...

2011-03-05 @ 16:54:42
URL: http://equiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0