snart iväg

Ska snart iväg till Ghetto. Minns ni? Travhästen som nyligen pensionerats som jag ridit två gånger nu tror jag. Hur mysig som helst :) Ska dock inte rida idag. Jag och Bea ska bara göra lite övningar från marken med hestarna, blir mysigt. Tar med kameran så när jag kommer hem kanske det blir lite bilder, förhoppningsvis.

Igår när jag gick och la mig var jag så äckligt trött så jag somnade med hörlurarna och boken och lampan tänd. Ett tag senare vaknade jag och kastade iväg lurarna sen somnade jag igen, haha, trött..:)

Hollywood Undead - The Diary

Nomy - The Freakshow part 1
Nomy - Hjältar, sagan om hur det sket sig <--- haha, grym text
Band Of Horses - The Funeral

Några braaa låtar :)


Kommentarer
Postat av: ems

åh trevligt :D nej ska snart åka till gymmet :D

2011-01-22 @ 12:04:56
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0