oh yes

gick och la mig runt åtta i morse, seriöst, kändes som klockan var typ åtta på kvällen, inte på morgonen. Helt klar i huvet, däckade dock någon minut senare.

Vaknade sen runt nio av nåt jag inte vet vad men somnade igen. Tolv vaknade jag igen och då väckte jag ida, hehe (6) Hon var helt knäckt typ men jag var fortfarande helt vaken. Sen runt halv tre totalt dog vi båda två i soffan. Då kom idas mamma, vi gick ner och satte oss och halvt sov vid bordet, och då hände det............. Jag drack en halv kopp kaffe :o (därför är jag fortfarande vaken, men måste ju se på femman ikväll också). Var inte så hemskt, dock undrade pappa om jag skulle ha lite mer kaffe till mjölken.

Vill ni veta en sak? 2010:s wow för min del? Sen halva februari tills nu har jag gått ner ca 12-13 kg. Är jävligt glad om jag får säga så.



måste dessutom se det här, ska bli sjukt kul!

Imorrn ska jag försöka komma ut till mellandags rean med fia också, hoppas man hittar enmassa.

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: HAHAHAHAAHAHHAH, vi får väl se x)

2011-01-05 @ 18:03:11
URL: http://idawesttman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0