määääääääätt

amanda, fia och fanny har varit hos mig ikväll. Vi hade saftkalas/avskedsfest för att amanda och fia ska på konfa skit läger till åre imorrn. Så amanda och fia hade bakat bullar igår (asgoda) och jag och fanny hade köpt saft. Rymd dryck, den godaste saften jag druckit. Inte, men den var okej. Vi såg på lite pistvakt och sen såg vi på glee på nya tv11. Glee är såååååå najs :D Jag tryckte i mig sex stycken bullar (de hade med sig typ 22 och vi åt upp alla) så nu är jag asmätt.

skriv will justin bieber ever reach puberty på engelska till vietamesiska och översätt sen det vietnamesiska till engelska på google translate

/Fanny.


Hejdå, och ha det bra (:

Kommentarer
Postat av: ELIN

HAHA lol google translate ljuger aldrig o:

2011-01-21 @ 21:58:02
URL: http://onefootright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0