lol'n härdå

Igår kväll var asum. Kom till amanda typ sju. Vi satt och drygade och tog lite egopics. Vi åt jordgubbar med choklad osv. tills fanny kom halv tio. Då drack vi lite redbull. Behövdes ganska hårt eftersom jag och fia sovit tre timmar natten till lördag. Sen drack v lite cider, götta de. Runt halv tolv  blev det så varmt inomhus så vi gick ut. Vi gick till skolan, jag och fanny dränkte oss i lite snö, vi ringde till james, hittade massa gangsta's, skrev i snön, sjöng, gick hem igen. 
Jag och fanny bestämde att vi skule dygna, och detta blev ganska hårt för henne eftersom hon sovit till två på dagen. Som tur var klev jag och fia upp runt nio så det blev lite lättare. Men fanny fick lov att skrämma livet ur mig några gånger för att jag inte skulle somna sittandes.

Är gansk såsig i huvet nu och längtar ganska mycket efter att få gå och lägga mig eftersom jag sovit i två timmar idag ungefär. sjukt, 3 timmars sömn på två dygn.

godnatt, cya 2morrow in tha school.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0