loda gärnet, ensam :(

Men kanske inte länge till, om pappa inte tyck det är drygt så ska jag och ida vara med varann imorrn också, dryga som vi är.

Men seriöst, hur tråkigt kan man ha egentligen? Igår såg vi på film i typ sex-sju timmar. Först en dålig drama film som hette buried, sen scary movie sen for vi till henne och såg på solsidan, hela säsongen, från tjugo över tio till tio i två. Najs de. Men solsidan ör typ det bästa som finns så det gjorde inget. myyyys..





Usch, typ äckligaste som finns, kola med safranssmak..



Choklad, från tyskland. Mums :)



Skräp :D



Bästeeeeeeee, hos idaaaaaaaaaa



Läskiga filmer :oooooooo (not)

Vad tycker ni om den nya designen egentligen? Snabbt ihopkraffsad idag men jag har inte så mycket fantasi när det gäller min egen bloggdesign, bara andras typ. Dessutom vet jag inte vad för biolder jag ska använda. Men det är väl innehållet som räknas antar jag.

Kommentarer
Postat av: ELIN

FAN vad snygga bilder du har i headern nu ju!!!

2011-01-03 @ 17:25:22
URL: http://onefootright.blogg.se/
Postat av: ELIN

sv; hahaha ofta :D

2011-01-03 @ 18:01:25
URL: http://onefootright.blogg.se/
Postat av: ELIN

sv; hahaha men ja dom var dom enda snygga...

jag skulle lätt vilja ha ett par av dom!



Dom till höger uppe är så jävla fula att jag dog när jag såg dem xD

2011-01-03 @ 18:29:45
URL: http://onefootright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0