listaaa från agnesslindberg.blogg.se

så här kul kan man ju ha också :)

Ta fram din telefonlista och blunda,
bläddra neråt och låt den personen du stannar på fylla ut dina svar.

Namn: Linnea Edlund
När fyller han/hon år?: hmmm, eehe, jag borde nog veta det här..
Vart träffade du han/hon?: ingen aning
Hur är han/hon som person?: Grymt snäll, min idol när jag var liten ;)
Tycker du om honom/henne?: Klart
Beskriv honom/henne med tre ord: bästa kusin typ :)

Namn: Amanda Häggmark
Är ni bra vänner?: bästa (L)
Kan du lita på han/hon?: såklart
Har du kysst han/hon?: Nope
Hur länge har ni kännt varandra?: haha, typ ett-två år?
Beskriv honom/henne med tre ord: störd, rak och ärlig, snäll

Namn: Peter Kroon
Hur länge har ni känt varandra?: Har aldrig känt varandra och kommer antagligen aldrig göra det.
Har du kysst honom/henne?: Nej
Kan du berätta hemligheter för personen?: haha, nej?

Namn: Agnes Lindberg
Är ni släkt?: Nej
Hur är han/hon till sättet?: Grymt snäll, galen ibland och försiktig ibland :) bäst
Känner du honom/henne bra?: tror jag väl

Namn: Carmen Nmitz
Hur gammal?: typ 45 kanske.
Bor?: I samma hus som jag
Hatar du personen?: inte precis

Namn: Emma Nyberg
Har du kramat henne/honom?: aa
Har du sett personen full?: nej :p
Är personen äldre än du?: tror de

Namn: Evelina Sjödin
Är han/hon vacker?: jarå :)
Minne av personen?: senaste, sov på stallet och agnes pappas jobb ;)
Har du hennes/hans msn?: ingen aning

Namn: Ida Westman
Står han/hon nära dig?: näää, inte alls ;)
Har du kramat personen?: ja
Har du varit förtjust i honom/henne?: nej ;)

Namn: Moah Åkesson
[ ] Ful | Fin [x]
[x] Glad | Sur [ ]
[x] Flicka | Pojke [ ]
[x] Vän | Kärlek [ ] Äckel [ ]
[ ] Tråkig| Rolig [x]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0