jagälskardig

var och red ghetto idag. Satt kvar igen, jag är fan stolt. Det hade jag inte gjort för ett halvår sen. Men hon är ändå ganska schysst, man kan liksom känna när hon ska ta ett skutt. Skritten var hon jätteduktig, ställde sig och böjde sig jättesnällt och surade inget alls. När jag först bad om trav var hon jättesnäll och så. Sen när hon tyckte det blev för mycket blev det några sparkar men det gick bra. Bea red rambo också samtidigt som jag red ghetto. Idag var det nästan nära att jag åkte av när hon sparkade men det är ur att det finns något som kallas MAN :)

Provade lite galopp också. Först gick det inte så himla bra, sparksparkspark. Sen fick jag låna ett spö av isabell och då gick det bättre, till slut förstod hon vad jag menade så då fattade hon utan att jag behövde använda spöet. Enda vi hade problem med då var väl att komma ner längst ner på spåret, typ omöjligt. Men det är sånt man får jobba med.

Här kommer lite bilder som madde fotade :)





Ursäkta mina efterblivade miner.. Ghetto är ju gullig iaf :D

Kommentarer
Postat av: bea

Awesome ridningen Matilda! :) är du saker på att du älskar henne redan ;)

2011-01-30 @ 14:48:36
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0