jag ikväll



Jag ikväll, är så snäll så jag bju på en bild på mig själv. (mina byxor har inte torkat än efter min vurpa och efter all snö)




HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA, kan seriöst inte annat än skratta på riktigt när jag ser denna..............................

förresten, medan jag sitter här och lyssnar på musik och läser bloggar i väntan på att gå till amanda. och äter polkagrisar ur en påse som legat öppen sen vi kom hem från stockholm..., tänk om katterna har slickat på alla polkagrisar? skulle inte vara så himla nice :)

Tar förresten med min lilla gulliga miljoner år gamla kompaktkamera :)

Kommentarer
Postat av: fiaa ;)

HAHAHAHHAAHAHHAHAAHAHHAAHAHAHAHAHA seriöst, jag dör

2011-01-08 @ 18:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0