herregud, jao

Den här helgen ska jag sova som aldrig förr. (eller?) jag har iaf ingen som komemr ålla mig uppe. är det bra? jao, kanske.

glömde gå och lägga mig inatt *host* så jag har sovit ungefär 1 timme på lite drygt två dygn. naaaaaaajs. somnade 123423454 gånger på so:n och en gång på svenskan och sov nästan hela teatern på nola. Sorry, den var säkert bra.

Red wazoo idag, gick ganska bra. Han är sjukt rolig att göra skänkelvikning med! (som vi gjorde idag). Vi gjorde också en rolig övning som jag har ritat upp.



allt i trav då, nog upp i hörnen för att göra skänkelvikning mot x, volt ut mot väggen, skänkelvikning ut till spåret igen. Sedan vänder man rakt upp och på två valfria ställen ska man sakta av till skritt, skritta tre steg och sedan trav igen. Mycket att hålla koll på, riktigt rolig faktiskt.

Nu ska jag försöka träna lite tyska glosor, får se om jag orkar. Eller så blire att prata med bea på msn.. hmm, väljer nog det senare. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Bea

det gillas men du måste ju plugga också! =)

2011-01-20 @ 21:42:31
URL: http://beabystrom.blogg.se/
Postat av: nån liten emo

ehehehehehehheheehehehehehe, jag har en telefon och den går att ringa med, duvet.

2011-01-20 @ 22:18:20
Postat av: ems

vad ska du hitta på idag då?:D

2011-01-21 @ 08:50:46
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0