hejhej, stallvärdinna med moah idag

moah ringde igår runt tio och ba: heeeeej, vill du vara stalvärdinna med mig imorrn? Ebba kunde inte och sa det typ nyss och jag har inte lust att vara ensam. Jag: suuuuure :)
Kom sen på att man måste vara där rätt tidigt och att jag och fia nyss vaknat och jaa... Blev inte så lång sömn idag men det gör inget.

Jag och fia är typ störda i huvet. Runt fem i morse låg vi och skar sönder ett gosedjur. Och asgarvade. Det var ganska najs. Nästa gång ni känner er riktigt emo och depp, skär sönder ett gosedjur istället för dig själv ((((((((((((:

blir amanda, fia och fanny ikväll, kommer bli fetnajs. sover där och kommer kanske bli mer uppdatering och bilder från det imorrn.



Juste, beställde nyss hörlurarna med :)

Kommentarer
Postat av: Bea

snäll du e med moah! =D wiiii

2011-01-08 @ 15:23:26
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0