fucked up låt

now it's too late, too late, to live.
only heaven loves you now so love it back for once, just once.


kom nästan nyss hem från mormor och morfar. innan det var ju stan med fia, det var kul! Köpte ganska mycket,
två nagellack,
diadem,
armband,
hårsnoddar,
4 par örhängen,
mössa,
skärp,
2 par jeans,
kappa.

Typ det :)
Haha, fia säger att hon alltid köper så mycket när hon går på stan med mig? Är det bra? När jag har lite pengar att köpa stuffs med så kan jag bli ganska impulsiv och köpa en massa, haha ^^

Kommentarer
Postat av: Sofiaaaaaa

sv;

<3

Men blir liksom aoutomatiskt at man drar sig undan när man inte är på öor så mkt längre. Har liksom inget att säga när ni pratar om saker som hänt där osv eftersom man blir inte lika "uppdaterad" när man är där så sällan ;s

Men jag har orsakat de själv så finns ju ingen att beskylla ^^

2011-01-06 @ 19:56:25
URL: http://sofiaamariaa.blogspot.com
Postat av: fiiiiaaa ;)

det är bra, tror jag (y)

2011-01-08 @ 11:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0