helt Normal dag

japp, inte hänt så mycket idag. skola och duvet. ganska kul , matten spårade inte ens sista timmen. ingen lärare och duvet. förlåt att jag dryga så mycket och duvet men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva duvet. min dator är förresten riktigt jävla efterbliven, har blivit asseg sen jag var här sist. den saknar mig säkert, eller inte.

längtar som fan tills på onsdag, då ska jag till mamma igen. synd att hon inte låter mig vara hos henne när hon jobbar natt längre, man blir ju förbannad :(



mmmmm, inte ens sugen på jordgubbar nu........... sommar........

Kommentarer
Postat av: Bea

trodde du syftade på att få fara till gerdal och rida! :O

2011-02-21 @ 20:17:52
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0