Uteritt med grupp'N

Ja det blev uteritt idag. Lite tråkigt tycker jag när jag varit suuupertaggad för dressyr och dessutom på Arwen. Menmen, det var roligt det med! Vi red hoppstigen. Camilla (vår ridlärare) ramlade av så nästa gång blir det tårta ;) Sen red vi typ halva Häggesrundan, eftersom jag var så taggad på dressyr gjorde jag lite öppna och skänkelvikning åt båda hållen själv i skritten, tillslut så blev hon väldigt mjuk, speciellt i vänster sida, och så småningon gick hon där så tjusigt som hon brukar göra, söt häst :D




Kolla vad jag såg bara sådär helt random efter att jag duschat! Två prickar bredvid varandra på handleden, dom är fortfarande kvar! Håller jag på att få typ rabies, aids, cp-skada?!

Kommentarer
Postat av: Sofiaaa

jag tror på aids asså ;o

2011-08-18 @ 23:20:44
URL: http://sofiaamariaa.blogspot.com
Postat av: Bea

Vem red camilla? :O



Och kunde du ha trott att du skulle ha fokuserat på sådannt när du red du på arwen för x antal år sedan? =) vilken brukd säger jag bara, övervinner allt! =)

2011-08-18 @ 23:26:43
URL: http://beabystrom.blogg.se/
Postat av: Fanny

En cp-skada har vi alla mattu... även jag, men det vet vi ju hihihi. Finns <3

2011-08-19 @ 01:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0