Tävling tävling tävling

Har lovat min kusin att hjälpa henne på en dressyr och hopptävling imorrn, söndag. Ska bli jättekul faktiskt, längsen man var mer än åskådare på tävlingar..;)

Var på ridskolan idag och häjlpte till med lite random stuffs infor imorrn. Intressant att se andra ekipages kommunikation med varandra än typ Bea och Dino och Agnes och Ella. Som Rajman, totalt respektlös mot Sofia. Men om hon fortsätter och vara envis och konsekvent så tror jag det kommer bli bättre, det såg bättre ut efter bara en liten stund när jag kollat på dom också så :D Men vi kollade hur båda hästarna reagerade på transporten osv och jag tycker det verkade rätt okej, inte liksom jättejobbigt att få in dom i transporten imorrn. Ska vara på ridskolan sju imorrn så vi ska nog lägga oss snart. Ska rida Ghetto på måndagkväll också troligen, Isabell skulle rida henne idag och jag hoppas det gick bra :)  Hörs då !

Kommentarer
Postat av: Bea

Ghetto hade ont i magen =/ gnydde som en hund, så blev inte så mycket ridning men Isabell körde en hel del NH med henne =)

2011-08-14 @ 12:53:45
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0