Stallvärdinne ridning, Erik

Ja, jag red ju stallvärdinneridningen istället för Josefine idag, och fodrade. Det gick jättebra, var lite nervös innan eftersom ja.. Det är Erik liksom, han är enorm och utbildad msv dressyr eller nåt sånt. Men det var inget att oroa sig för, jag är jättenöjd! Han var jätehärlig att rida, gjorde liksom det mesta av sig själv.. Förutom framåtbjudningen då, drev som satan hela lektionen. Kommer nog ha ännu mer träningsvärk imorrn än jag redan har. Liksom, Onsdag, klättring med Ghetto. Torsdag, cavaletti med Donna. Fredag, Dressyr med Erik. Förövrigt så kunde jag inte korta ett stigläder mer och han har dressyrsadel så jag kunde inte rida lätt, lol :o Kommer ha fet träningsvärk i magen också tror jag, brukar ju inte sitta ner så mycket som jag gjorde idag. Men, fick beröm av Helen för att jag var så mjuk på handen och att han såg ut att trivas med det i formen, bara att tå åt sig av sånt, alltid kul ju :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0