Hollywood undead

Jag ääälskar dom. Seriöst, bättre finns inte :D Swan song, deras första album, är sjukt sönderlyssnat av mig och Fanny, vi kan typ alla låtar ;) Deras nya album American Tragedy är också kung, men all nostalgi ligger ju i Swan Song, haha.



Bild som jag gjorde för ett litet tag sen, tänkte att den passade in.



Jag döööör så värt! Vill helst ha den största, men den finns bara i x-small och small än så länge :( Vill ha en fet ju, så det kanske blir den längst upp till höger eller en annan grå för samma pris. Men får inte pengar förrän söndag så då får vi väl se om det kommit fler storlekar :)

Best of Swan Song:



Paradise Lost



Undead



Everywhere I Go




The Diary



Best of American Tragedy:





Been To Hell - Fyfan vilken kärlek på den alltså. Så jävla sjukt sönderspelad av mig själv men sååååå bra :'D



Lights Out



Lump Your Head




Tendencies



Bullet - Trodde denna var ett skämt först men sen la jag märke till texten..:D

Kommentarer
Postat av: Zandra

Dom är helt awesome :D

2011-08-18 @ 12:01:01
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: Zandra

sv: Vah ?

2011-08-18 @ 12:08:12
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0