hiss och diss



Musik

Säkert huuur många bloggar som helt som hissat det, men. Tänkte att jag också vill göra det så here we go.

Hjälper alltid, får mig att tänka tillbaka på ledsamma tider, roliga tider, arga tider, besvikna tider osv. Jag kan bli gryyymt nostalgisk av det. Sen så är det bra för mitt humör, jag kan svänga från ett humör till ett annat ganska fort. Jag kan bli grymt ledsen och sårad på en halv sekund, sedan går det över till ilska och sen lugnar jag ner mig igen liksom, pms kärring eller vad? Aja, tips på några låtar från vissa känslo stunder iaf!

Glad/peppande



Haha, ja jag vet. Fest hos Mange. Men jag får alltid ett leende på läpparna av den.


Arg/besviken/hatisk



Bring Me The Horizon - It Never Ends. Älskar den här låten, den har följt med länge. Kan göra det mesta till den i vilken sinnestämning jag än är. Man kan säga att den gör utlopp för mina känslor ;)



Bullet For My Valentine - All These Things I Hate. Låttiteln säger ju allt. Gammal och grym.

Ledsen




Hanna - Melissa Horn. Så många minnen till den här, börjar gråta när jag hör den typ. Ni tänker säkert "men jag har ju inte hört den heller", men jag tycker den är grym så deal with it.

Finns ju en hel hög med sorsgna låtar också men ni får den här nu.




Folk som man förlorar kontakten med

Har hänt så många gånger iår. Den här terminen har varit den bästa men samitdigt den svåraste på hela högstadiet. Folk som jag verkligen älskat, gett mitt liv för, som man har haft helt sjukt roligt med, som man glider ifrån och tappar kontakten med. Nåt av det svåraste som finns.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har:)

2011-08-18 @ 08:22:58
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville bara säga Hej

2011-08-18 @ 08:58:10
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: dite

allt bra idag? :)

följa varandra via bloglovin?

kika gärna in på min tävling också ;)

2011-08-18 @ 10:21:17
URL: http://afroditeedreflo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0