gooodmorgon

Idag runt halv ett far jag till Ghetto, ska bli himla trevligt tycker jag :) Tror jag satsar på att vara där ett tag och liksom bara vara med henne, har nog ändå inget annat att göra på eftermiddagen. Eftermiddag är en tråkig tid, alla har nyss aknat (förutom jag tydligen) och man vet inte vad man ska göra. Tråkigt värre. Men jag tar med kameran imorrn så kanske vi kan få några fina bilder på Tha Queen ;)

Innan det drar jag nog och kikar på min kära vän Josefines nya hus, skjutsade hem henne idag och det så jättemysigt ut från utsidan så om hon är vaken så drar jag vidare tid.

Ciaaaaaoooooo xoxo



Reprisbild från i vintras

Kommentarer
Postat av: kajsa

söt häst!

2011-08-19 @ 18:05:13
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0