Bra sidor från tävlingen kanske jag borde meddela med :)

Nu har jag skrivit av mig så nu känns det lite lättare ;)

Chester var väldigt skärrad när vi kom fram till Näske (pga lastningen, stress, ny miljö osv osv då..). Skulle hjälpa till att dra åt sadelgjorden och då stegrar sig hest på mig och landar på foten, ajaj. Men det gick ganska bra, är lite svullen och sådär vackert blåslagen. Men jag lever!

Dressyren gick åt skogen för både Mikaela och Sofia, men hoppningen gick mycket bättre. Mickan fick fyra fel i fas ett pga vägran, lite onödig sådan enligt båda oss men jag är jättestolt över dom ändå :D Sofia blbev trea och fyra i hennes  klasser, toppen avslutning tycker jag.



Och imorrn ska jag äntligen rida Ghetto igen! :) Hon lär vara ganska pigg eftersom Isabell inte kunda rida i lördags eftersom Ghetto hade jätteont i magen tydligen, stackars liten :( Vi ser väl vad foten säger imorrn men det borde nog gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0