Bildtjuvar - Jiddra inte med mig ;)

Haha patetiskt säger jag bara. Har kontaktat bruden nu och får se om hon har stake nog att svara.



Bilden som är inringat i rött hör till tjejen med bloggnamn i rött, sa till henne om det tidigare och idag smsade hon mig om att hontagit den här übergamla bilden jag har tagit på Chester, haha.. Tur att kompisar hänger ihop, kaxa inte med mig! ;) Känns ju tråkigt om man ska behva copyright märka sina bilder, folk borde fatta att man inte tar/"lånar" dom ändå utan att fråga och utan att skriva vem som tagit bilden. Visst, bilden jag tagit på Chester suger förvisso men jag älskar verkligen bilden Josefine tagit på Hunter, tror hon gör det med. Tycker den är assnajs :)

Kommentarer
Postat av: Bea

dålig stil att stjäla! :O

2011-08-20 @ 16:21:48
URL: http://beabystrom.blogg.se/
Postat av: rebecka

hahaha så jävla fult gjort! jag och josse snackade om det igår, liksom vad vill hon? :s

skittråkigt att behöva copyright märka alla bilder för att nån p12a inte ska sno dom :o

2011-08-21 @ 11:35:05
URL: http://rebeckawiklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0