Tjolahoppsan

Är lite trött i benen efter gårdagens ridning (plus att jag cyklade 4km). Vi stod upp i lätt sits rätt mycket och jag drev faktiskt rätt mycket med benen hela lektionen. Kanske har tappat lite muskler? Har legat och degat i soffan i två dagar............. men det är skönt ;)

Idag sov jag äntligen mer än sju timmar. Vet inte varför, men jag har gått och lagt mig typ ett hela veckan och vaknat åtta! Varje morgon, skumt :o Men idag, då sov jag faktiskt till halv tio. Det är jag glad för!

Nu ska jag öppna paint och rita en utomordentligt fin lillebror i paint samtidigt som jag blundar..... Vänta ett tag.....

















Paint skills härdaaaaa :)))))))))))))))))

Kommentarer
Postat av: Ida

Fan vilken fin en :D

men du jag ringer dig idag (a)

2010-11-05 @ 12:15:39
URL: http://iidawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0