Shoooo Bre!

Visste ni att det finns en bok som heter så? Har ni läst den? Jag håller på att läsa den nu i skolan, och har inte kommit så långt eftersom vi aldrig läser på skolan..;)

Idag (nu) ska jag till Bea och rida med henne och Isabell. Bra att ha två personer som har ridit hästen jag ska rida, eftersom jag inte är så van vid travhästar. Hästen heter Ghettos Miracle men kallas för Ghetto. Tror det blir roligt! Igår red vi barbacka, vilket jag inte gör så ofta, så jag är rätt stel och orörlig idag, kommer antagligen sträcka mig när jag sitter upp ;) Nej, men det gäller att stretcha innan... säg vi.

Sen när jag kommer hem ska nog josse komma till mig så ska vi leka innan det bär av till stallet för att vara med på halloween. Det blir naaaaajs:)

Kommer kanske någon vacker bild på Ghetto någon annan dag.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Bea

duktig du var matilda :D

2010-11-06 @ 15:16:38
URL: http://beabystrom.blogg.se/
Postat av: ida

sv: nej jag vet, men jag hade ganska fullt upp och så, ja vi får ta de nån annan gång.

2010-11-06 @ 15:30:30
URL: http://iidawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0