12/13-05-10 Dagen var dagens (H)

Hej hej. Jag heter matilda och jag uppdaterar dåligt på min älsklingsida, min blogg :d

Igår var jag och Josse på stan. Vem var det som hittade alla sina avslutningskläder då? Jo jag, och inte Josse!!!!! Yeeeees :) Det var lite kul, speciellt när jag hoppade ner från rulltrappan.

hihi

steckarN

feeeeeeeeN ;)

Jag såg lite ut som en fe i den där klänningen...:o

Och idag, skulle vi mla staket. Dagen var dagens, så himla roligt!!! Man kan inte tro det om att måla staket, men vi fick lite damp av allt fika (ooops). Jag filmade en massa, filmerna kommer ut på youtube. Min och linneas användare, konjiblubben :) Det hela slutade med att Sofia blev våldtagen så mycket av evelina så hennes öga höll på att falla ut... hehehehehe.

Gumsor :d

Vi jobbade stenhårt när vi inte fikade, faktiskt :)

HAHAHAHA

Alla har glasögon, det är heeett (H)

jag vet att det är snyggt (H)
 
Min hand... På agnes rumpa (?) Vi fick lite ryck men evelina och sofia ville inte ha nåt tryck :o men sofia fick ett ofrivilligt tryck ändå (6)

OMG xd

Man kanske inte ser så bra men sofia ramlade in i en stång, typ, och hennes öga höll på att typ ramla ut.. jag filmade fallet (H)

Kommentarer
Postat av: agnesss

mahahhahaha, fan vad najs det var :D

2010-05-13 @ 20:51:25
Postat av: josefn

hej! ska se sex and the city två idag! har du sett den? kolla in mitt senaste inlägg och svara gärna på min fråga!

2010-05-30 @ 11:10:16
URL: http://jensenjosefins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0