Ny design (igen)

Jag har försökt snygga till min blogg hur länge som helst nu men det har aldrig blivit riktigt bra så jag har gjort om och gjort om och gjort om. Den här gången tror jag det blir ganska bra, ska bara göra en ny header och ändra lite teckensnitt så blir alt (förhoppningsvis) bra :D

Jag cyklade nyss till Coop och köpte ostrkrokar till mamma. Jag lyssnade på musik och gick runt där och kände mig cool. Jag var så upptagen med att känna mig cool så jag gick fel två gånger. Och när jag lyssnar på musik så hör jag inte vad nån säger. Matildafail.

Kommentarer
Postat av: F R I D A

jag tycker din design är jättefin :)

2010-07-17 @ 17:36:30
URL: http://imfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0