Mandus på stan :)

Vart på stan med mandus idag. Hon hittade en "jättesnygg" tröja som hon ska börja använda 24/7 :D
Innan jag träffade henne så var jag in på telia för att fråga om hur man skickar låtar på bluetooth och skickar mms. Och vet ni?! Jag kan varken skicka mms eller skicka låtar på bluetooth :D:D:D:D::D:D:'D
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHA.
Man kan fixa det där med mms men pappa får hjälpa mig med det.

Efter det gick vi runt lite i gallerian, sen till port nio och på väskan och skulle försöka hitta en väska åt mig jag hitatde ingen, jaja. Sen gick vi till UH och fikade och satt och prata i typ en halvtimme. Vet ni?! Jag betalade med kort för första gången i mitt liv. Känner mig ganska bra.
Lite bilder från idag också. Det som är bra med mobildbilder är att man har med sig dom överallt och det går fort att ladda upp. Det dåliga är att dom oftast är ganska dåliga ;)





Mandaaaaaaaaa



Det såg ut osm ett övergångställe ju :o

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygg tee.

2010-07-19 @ 15:38:19
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0