JappJapp

Igår badade jag med mandus, kolla hennes blogg btw. Så amanda, nu blir du känd eftersom jag har så många läsare. Du kan tacka mig ikväll när vi ska på trav :)

Idag var vi ( Linnea, jag, mamma, Kalle och hans kompis Johan aka Jimmy) i Salusand och badade. Det var jätä stora vågor och jättefint väder. Jag tog lite bilder på Linnea men jag kan inte få in dom på datorn så det får bli en annan gång. Nu har jag nästan bränt mig i ansiktet också :(

Fått en ny mobil, YEEEEY :D Jag älskar den!!! här kommer en bild (google bild)



Alla MÅSTE skriva sina nummer för jag har bara ca 7 stycken....


Nokia N900 :)

Kommentarer
Postat av: emma nord - foto & vardag

sv: tack så mycket, det värmer :)!

2010-07-14 @ 23:49:25
URL: http://emmanord.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

den där ser lyxig ut =)

2010-07-15 @ 08:16:54
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0