01-07-10 Sista dagen med ridskolehästarna

Nu måste jag bara skriva om hur bra dag det har varit idag :)

Imorrn far nästan alla hästar på bete så det här var sista gången för terminen som jag red donnis :)

Först när vi skulle hämta hästarna failade vi, alla hade tagit sina hästar och gick iväg då kom alla andra hästarna tokgalloperande så dom släppte dom igen, hihi. Jag fotade lite med. Ska lägga upp några bilder.

Donna har varit världens snällaste häst idag! Hur snäl som helst, jag kunde till och med flytta henne med handen bakifrån, något som inte har gått utan en spark förut.. Vi red ut, första gången för mig till hoppstigen. Det var sandraa och camelia, rebecka och kasper, agnes och granit, josse och hunter och jag och donna sist. Det var faktiskt mycket roligare än jag hade förväntat mig. Det härliga är att man riktigt känner vilken kraft man har under sig, det är coooolt.
När vi skulle rida hem kom en lastbil, jag blev rädd, donna blev rädd och det slutade med lite kaos. Att jag ska bli så förbaskat rädd när det händer nåt! Det blir ju inte precis bättre.. Men det var jätte mysigt annars, bra väder med. Bästa sista ridturen :D

Här kommer lite bilder från hagen :)

hihih :D

Donni :D

HAHAHAHAHA :D

Kommentarer
Postat av: Josefine

HAHAHAHAHAHA xD

2010-07-02 @ 12:34:58
URL: http://jossseg.blogg.se/
Postat av: Emma

HAHAHAHA , snygg bild! XD

2010-07-11 @ 21:40:36
Postat av: Amanda blååååmqvist :D

Gahahaha :D jag skulle aldrig kalla Mimmsan det faktist (aa) :D<3

2010-07-16 @ 14:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0