Torsdag 21-01-10

Nån mer än jag som tycker det känns konstigt att skriva 10 istället för 0...? Jag tycker det känns konstigt!

Idag var det ju torsdag. Torsdag är nästan alltid roliga dagar i skolan. Det ända som var dåligt var väl Maria och NO-prov. Kunde inte särskilt mycket av det... Det var i alla fall min grupps tur att ha syslöjd! Vi har alltid roligt på syslöjden! :>

Sitter nu och lyssnar på spotify och äter risifrutti! Haha, jag tycker att det är gott! Sen ikväll så ska jag till stallet och rida lektion, på vilken häst vet jag inte. Det är cavaletti, det betyder att det är hoppning nästa vecka.. Nej, jag måste börja tänka lite mer positivt :)

So long ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0