21-02-10 Tråkig dag.

Igår kväll så for jag och Linnea över till Josse för att... Titta på Melodifestivalen och sova över där. Vi kom dit ca kvart i sju så då tog vi fram Josses platt- och krustång. Herregud, Josse såg ut som en neger/hippie/får. Gordagens citat var absolut när Josse kände där jag hade krusat och sen sa hon:
Det känns som ett får!
Hahahahaha, jag dog lite då :)

Idag är det årsmöte på ridskolan. Mamma tänkte fara dit (!) och då tänkte jag passa på att borsta på Donna lite. Men eftersom mamma tyckte det var så dååligt väder så sitter jag nu är hemma och har jätte tråkigt. Tänker på hur tråkigt det kommer bli att fara till pappa. Och känner mig på allmänt dåligt humör.

Hoppas att alla inte är lika sura som jag idag.
Ha det bra
Matilda

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha heeej! Nejmen x)) Allt bra? fina bilder du har!!! ^^ haha det typ rimma! xD haha så himla bäst jag är! :p

2010-03-01 @ 19:59:16
URL: http://onefootright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0