underbaraste

Som jag sa igår, den här helgen har varit grym! Älskar att ha mycket och göra och det har jag haft också så ;)

I lördags kom Ida hit ända från Husum långt bort i fjärran öster.  Grymt trevligt, älskade syster! Senare på kvällen så kom också bus-Fanny hit, vi alla tre är så busiga så det blev riktigt busigt ;) Nejmen, vi såg eb skräckfilm vid namn Stay Alive, var inte så himla läskig. Och sen såg vi en konstig film som vi trodde vi skule vara bra, vi namn Hanna. Sen så såg vi pokémon <3<3<3<3<3<3 Allt  detta samtidigt som vi åt B&J's, grymt alltså! :D




Stay Alive - Handlade om några som pelade ett underground spel. Om man dog i spelet så dog man i verkligheten också, typ.



Hanna - Handlade om tjej som blivit uppfostrad av hennes pappa till att bli en dödsmaskin. Var lite ninja iband men annars bara konstig. Varken läskig eller köttig..



Älskade kära pokémon <3<3<3 Såååååå bra, somnade dock fyra gånger...:( Så jävla typsikt mig men aa. Jag är så ful när jag sover, jag tror inte, och vill inte tro heller att jag sover, så jag blir förbannad när dom/den jag ser på film med väcker mig :D


Och sen på söndagen var jag till Ghetto och red och höll på med Bea och Isabell, men det tar jag i ett inlägg senare :) När jag kom hem från det var jag med Philip. Vi drog till Willys sen hem till mig och såg pokémon tre (haha). Efter det letade vi upp mitt nintendo 64, skitkul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0