snart blir det att fara till stjärnan :)

Om typ en timme så kommer mamma hem och då blir det att fara ut till stalet i Gerdal, är verkligen kasst väder så vet inte riktigt än om jag ska rida eller inte. Hon skulle behöva det men det blir mest bara jobbigt, får se.

Men jag kom precis att tänka på en sak, att tröttna på sin häst (om man har en egen då) eller att bara tröttna på att rida i allmänhet. Jag tror inte jag kommer göra detta på ett tag då varken jag eller Ghetto är i ens närheten av fullärda än, och vi lär oss av varandra varje gång! Detta är så himla roligt, sen när man får höra kommentarer, av tex. Bea som varit med hela tiden och hjälpt till och söttat, om att de ser skillnaden från när man började tills nu så blir det ännu roligare! Så nej, jag kommer nog inte bli så "trött på hästar" att jag slutar på väldigt länge, för nu känns allt så himla bra :)



Reprisbild från i somras

Kommentarer
Postat av: Bea

hihi gillar att du typ alltid tar med mig i dina inlägg, och ni har ju garanterat kommit någon vart med varandra måste jag ju få påpeka :P

2011-09-07 @ 21:08:17
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0