katrin zytomierska

Finns det någon person jag är mer förbannad än den här satans bloggerskan nu?! Om man kaxar med mig genom att hacka ner på blondinbella och skriva att "hon inte kan sluta skratta för att PT:n blivit känd genom att träna blondinbella, efersom hon är så mullig och tjock och fet". Men snälla? Blondinbella, en av Sveriges superwomen, seriöst en av mina idoler. Nån som har läst hennes bok? Jag har läst den flera gånger, hon har haft flera problem med ätstörningar, utseendekomplex osv. Det är väl hur bra som helst att hon nu känner att hon trivs i hennes kropp nu? HERREJÄVLAR VAD UPPRÖRD JAG BLIR.



Blondinbelas bok Egoboost, så jävla bra. Klart en av de bästa böckerna jag läst!

Och vad gör hon sen? Jo, skriver att ridande poliser är helt värdelös, ser sig som en attraktion, är till för att stoppa Stockholms trafik. De flesta vet säkert att jag hållit på med hästar sen elvaårs-ålder. Jag har älskat hästar sendess och det har varit en stooor del i mitt liv. Hur förbannad tror ni att jag blev på en skala? Ursäkta språket men jag har stor lust att döa och hänga upp den häxan på en krok och bara stå och spotta på henne. Okej, kanske inte så brutalt men. Ni förstår. Sen så föreslår hon att byta ut hästarna hos polisen mot en segway. Jo. Jag skulle gärna vilja se ett gäng poliser försöka stoppa upploppen efter fotbollsmatcherna med en segway. Respektingivande, right? Känns ju som att någon skulle bry sig om det.



Fuck you, got to hell, whatever you like. Bara du försvinenr ur min åsyn!

Och vad tror ni händer när jag slår på tv:n? Jo, ett program som kallas "Adam Live" är på tv och då sitter den där kärringen där och snackar på om polis-händelsen. Man vill ju bara spy.

Kommentarer
Postat av: Ida

Herregud va jag hatar den där människan asså..

Sv: men de skiter man väl iiiii :D jag ska äta glass!!!!

2011-09-09 @ 18:13:04
URL: http://idawesttman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0