I'm just like.. jumping forward

Precis efter jag skrivit det senaste inlägget så typ dog min energi av, haha! Nejmen jag vet inte, hade typ världens fetaste trötthet i benen, men ja, jag mosade mig upp från datorstolen ändå ooch tränade knäet, vänster ben. Efter dte var jag ännu tröttare i det benet så jag körde lite styrka på mage, bröst och rygg. Gick åt skogen för jag tränar ju mest bara kondition annars så jag tyckte det var skittråkigt :D

Men själva joggingen gick super, bättre än nånsin. Har aldrig haft så bra kondis som jag har nu (den är dock inte på topp i jämförelse med många andra) och det känns underbart! Kanske inte så himla många som bryr sig men, ville bara skriva om det liksom :)

btw: jag har två finnar på överläppen så det ser ut som att jag har angelbites, love <3<3<3<3<3<3 inte. Men angelbites är ju snyggt annars :D




Bild från google på angelbites

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0