B&J <3<3<3<3<3<3<3

Ikväll kommer två av mina girlzz hit, Ida och Fanny :D Vi ska sitta och skvallra, bli skrämda av en skräckfilm, få orgasm av B&J och bli nostalgiska av pokémon! Känns askul, jappjapp.

Hunnit me dmycket idag, möta Fia vid willysbron, synundersökning, dammsugat, tränat, duschat och ja, typ det. Fia följde med mig till Willys, hihi alltid lika kul att vara med den där!



Hon baxa min cykel :o



Ben&Jerry :D

Nu tror jag att jag ska gå ut och fota lite, och sen så måste jag ringa till  Gunnar också. Nu blev det ju fint väder till och med, great!

Kommentarer
Postat av: sofia

vi har alltid kul vi ;)

hahah ägd :D

2011-09-10 @ 16:29:30
URL: http://flisanjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0