Ella dressyr 20/10

Red Ghetto i tisdags vilket jag aldrig skrev nånting om. Hade en hyffsad känsla ifrånbörjan men mitt humör och "inre stress" tillsammans med att hon stått i tre dagar blev inte bra så det slutade inte bra alls, blev bara en dragkamp mellan oss osv.. Tar nya tag imorrn! Nu är stressveckan avklarad!

Red Ella igår på lektionen också. Är riktigt nöjd, fick en klockren galoppfattning, gissa om jag vart glad! Kände hur taggad hon var på första galoppen och hon bara tog ett "hopp" in i galoppen, härligt! Vi jobbade också mycket med skänkelvikningar i skritt och trav, fick till en superkänsla vissa gånger med riktigt korsade ben, också grymt roligt! Behövdes efter denna jobbiga vecka och tisdagens misslyckande..;) Vi skulle också träna lite framdelsvändning, något jag inte gjort jättemycket och inte är jättehaj på och inte Ella heller, så dom blev ganska dåliga menmen.

Efter ridlektionen kom Camilla, en tjej som äger Loyden och frågade om jag ville hjälpa henne och Barbro med en stlaltjänst på söndagmorgon/förmiddag. Får 250 kr för något jag tycker är faktiskt ganska roligt så det kändes ju helvärt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0