Taste of Sunday

Hastade  iväg till stallet med Bea dirr efter skolan, vi hade planerat NH med fröknarna och lite fotografering :) Tyvärr så blev det mörkt jättefort så fick inga bra bilder alls på Bea ute..:( Dock fick Bea massa fina bilder på mig och Ghettan, Barbiehästen, kalla henne vad ni vill ^^ Jag tog nästan allt rosa jag äger plus ett täcke av Gunnar/Madde på stackars hästen. Dock var det lite för mörkt ändå, annars hade bilderna blivit überbra måste jag säga! Men vi bestämde oss för att göra om det på söndag om vädret tillåter.











Måste säga att Ghetto var riktigt mysig idag, iaf ute. Inne skötte hon sig, stod still och var hyfsat avslappnad när jag borstade, mycket beröm blev det då! Nu verkar hon verkligen förstå vad jag gör när  jag berömer, hon ser så glad och nöjd ut när hon får bekräftelse på att hon gjort rätt.

Tränade lite horsemanship med, typ samma som jag och Bea tränat på i söndags. Flytta bakdel, ha fokus hela tiden, komma till en osv. Tränade lite flytta framdel och skicka ut på volt med. Ghetto kom jättebra idag, mer som hon brukar göra idag än i söndags. Roligt! Hon var ganska gosig också, det är man ju inte alltid så van vid ^^ Flytta bakdel från hennes vänster gick super, kollade nästan bara några gånger så flyttade hon. Backa gick som vanligt bra. Flytta från hennes höger gick sådär, lite lurigt för hon vill gärna gå framåt istället, eller frammåt och flytta bakdelen om ni förstår. Framdelen tycker jag gick bättre idag än vad det gjort förut, dock alltid lite svårt när man tränat rätt mycket på något annat innan. Skicka är väl något att träna på, tror nog att jag behöver lite coaching då det var ganska längesen jag gjorde det..:)

Justja, fotografen för alla bilder är såklart Bea :)

Kommentarer
Postat av: Bea

Grymt fina tjejer! <3 Stolt fotograf! Bilderna ser så ljumna ut! liksom myssken över de flesta :P

2011-11-15 @ 19:07:16
URL: http://beabystrom.blogg.se/
Postat av: agnes

Satan vad fina bilder! :o

2011-11-15 @ 19:53:31
URL: http://equiiss.blogg.se/
Postat av: evelina

Snyggingar! :D

2011-11-15 @ 20:45:02
URL: http://evelinasjodinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0