Miraklet 7/11

Hade lite halvbråttom i måndags när jag skulle rida för min moster skjutsade mig. Då var hästarna så snälla och kom när jag ropade så att jag kunde ta in dom snabbt båda två :) Red iaf först ett halvt varv runt gropen, Ghetto skötte sig super och var inte dragig alls, jättekul! Galoppen gick också ganska bra. Påväg tillbaka blev hon dock lite halvdamp. Red tillbaka hemmåt men svängde upp mot grusplanen vi varit vid sist istället. Det gick lite hyfsat, jag fick mycket mer att jobba med nu än sist! Traven gick inte så himla bra så jag gjorde skritten ordentligt istället först. Gjorde noggranna hörn och försökte med att flytta ut rumpan i varje hörn vilket hon förstod riktigt bra. Hon var förövrigt väldigt lätt att flytta och ställa med skänkel idag, något positivt iaf. Avslutade med att trava ett tag och tillslut blev hon ganska fin där med, vände ut i ett hörn en gång och sparkade lite men.. Det ordnade sig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0