jobbigt läge..

Såhär går det när man tar på sig blogguppdrag, man blir helt galen men glad när man fått det att funka. Suttit med Julias blogg i två och en halv timme för att få upp ett bildspel i headern. Men det gick. Tilllslut.

Nog med det, har inte kunnat rida pga förkylning och sjukt ont i halsen (trodde jag fått halsfluss!) men det gick över nyligen så jag red Ghetto idag. Gunnar och jag gick in i hagen och skulle hämta Ghetto och titta till dom andra, jag såg att hon stod nere i hörnet bland träden så jag ropade. Då tittade hon upp och kom och la huvet på min axel :D Sötnos! Jag stod och kliade henne och viftade bort flugor ett tag innan vi gick in.

Bea hade travat henne runt gropen igår, den var nog bra för hon var jättelugn idag och jag fick fantastiska, lite längre travsträckor idag! Red ett varv runt gropen och sedan när vi kom tillbaka gick vi in i paddocken och dressyrade lite. Måste säga att hästen blivit helt förändrad. Från att i vintras försöka kasta av mig så fort hon kände mina fötter/ben mot hennes mage till at trava med ett öra mot mig och ett framåt helt lugnt och fint, det går inte att beskriva hur glad jag är att jag fortsatt! Sen skrittade vi av, gick in och myste lite, mockade och sen fick hon gå ut igen :)

Måste ta tag i den här designen när jag är klar med julia med, haha. Men jag har en header iaf!

Kommentarer
Postat av: sanna & ida =)

hej, är det du som håller på att fixa julialaa.blogg.se blogg? =)

2011-07-27 @ 19:00:08
URL: http://rosabyxorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0