Hästival

I helgen är det hästival på Solänget, far gärna dit och titta!



Var där runt kvart över nio imorseoch fotade lite ponnyhoppning. Så himla roligt att se små barn som är så duktiga med sina små ponnysar. Det finns mycket upprörande som man ser också men det behöver jag inte ta, haha. Tänkte lägga upp några bilder här. Blev inte så många bra men nån är väl alltid något.








Sen några bilder på Järvsöfaks, damn vilken snygg häst säger jag bara..







Jag kan ju bara säga att det var fett coolt att se han i verkligheten, dessutom så nära :)

Kommentarer
Postat av: Lamia / Hästblogg

Vaaaa, var Järvsöfaks där?! Hur missade jag det!? Faan, det är ju typ som att se Michael Jackson (förutom att han är död)

2011-07-30 @ 15:40:01
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0