underbar dag

asum dag idag. detta kan bli ett lite långt inlägg men det är bara att härda, eller gå vidare till det du egentligen tänkte göra. ni behöver verkligen inte läsa det sista för det blev lite flummigt och oseriöst, kolla vad klockan är.

har ju legat med feber och hosta i en och en halv dag här hemma nu. från torsdags eftermiddag tills idag. orkade inte stanna hemma idag eftersom jag och bea skulle rida till isabell och sen skulle vi rida till en ridplan lite längre bort, minns fortfarande inte vad det heter. ghetto var supersnäll hela vägen, typ lång tygel hela tiden. hade beas bomlösa sadel för bea skulle prova den nya syntet sadeln, som madde tagit på prov, till dino. väl på planen gick det inte så jättebra, jag var trött, vi vinglade omkring och tog det chill bara. men inga bakutsparkar iaf, det är ju bra.



om man säger så här: om man får till allt, lyssna på varandra, formen osv osv. så skulle hon kunna gå sjukt fint :D bea har fotat.



sooooet hest :)

sen när jag kom hem blev det att duscha, sitta och dryga vid datorn, äta. sen kom amanda och vi ba, jåååå, vikollar på film ::::::::::::::::D och sen så kollade vi på glee. haha. jag startade den två gånger så vi trodde att det lagga jävel........... EHEHEHE, bra där. sen kom philip och ba, hej det är philip. och vi ba, tjaaaaaaaaaaaaaa :::::::::::::) sen slog han mig med en burk med hudkräm på näsan så det blev fulla jävla näsan med hudkräm. då började jag blöda näsblod också. eckligt. vi kolla klart på glee (sista avsnittet i första säsongen). grymt. sen gick vi ut. typ åtta. då gick vi till fanny (DET VAR SLÅ FANNY SJÖDIN DAGEN IDAG) och slog henne liiiite när hon kom ut. sen gick vi till skolan för att möta manne, jens och wille. det tog inte ens lång tid. fanny och jag roade oss med att lägga oss på vägen när det kom en bil, lol, bästa humorn. till slut kom dom, då gick vi hem till philip för det vart kallt ute. vi tänkte kolla på nån random film men det lagga så vi kunde inte göra det. då kollade vi på epic movie. innan det spillde alla saft på hela golvet typ så det låg handukar överallt. slagsmål om soffan, när filmen började slutade med att jag, philip, manne och amanda vann. fanny och jens fick kolla från sängen. men dom somna i typ 1,5 timme. då satt vi i soffan och typ sov i en stor hög. mysigt, jaaaaaaaaaaaaaaaaaao. alltså ni måste ju veta, jag och philip skulle dygna idag men den neerden somna för en och en halv timme sen och jag pallar inte gå och lägga mig. den som läser det här sista totalt meningslösa och otroligt jobbiga har inget liv, jag säger bara det. jag har suttit och försökt göra klart agnes bloggdesign med. typ klar, eller ja, jag orkar typ inte göra nåt mer. om inte agnes tycker jag ska ändra nåt. men jag kommer inte på nåt mer själv. det var bra att jag var hemma från skolan i fredags. vi hade tykaglosor och jag hade inte pallat träna. bra. bra.
alla får ha det så bra, pusshej, ses väl nån gång kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0