SO hemprov

Vi har fått ett hemprov på so:n somvåran lärare sa att vi borde börja med samma dag som vi fick det. lär bli så att jag förtränger det tills typ sista dagen , som vanligt. blir mer och mer "nej, jag pallar inte nu" nuförtiden. haha.

amanda gick nyss hem och åt, jag har hjälpt henne att fixa hennes blogg lite snabbt såhär. tror både hon och jag blev nöjda :)

efter middan ska vi ut. nånstans, vet inte vart. jag, amanda och fanny. har typ ont i halsen och känner att jag snart kommer bli förkyld som ett helvete, mitt eget val, mitt eget fel, mina konsekvenser ;)



bild från när vi var hos amanda :D från vänster, amanda, jag och fia. fanny hade inte kommit än :)

Kommentarer
Postat av: duvet

du glömde stig-björn :(

2011-02-08 @ 21:45:48
Postat av: amända(L)

bäste de!!!!!loveu(L)

2011-02-10 @ 13:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0