kall onsdagkväll

tillbringas med hest och bea :) Vi provade Ghettos ny sadel som madde har tagit hem på prov. ingen av oss är särskilt bra på att se hur salar ska ligga men den behövde nog lite uppgbyggnad bak, annars bra. skön också att rida i :)

Måste bara säga att sen jag föll av ghetto i onsdags förra veckan har hon blivit en helt annan häst. mer motion, ingem havre, nytt bett, annan sadel. Hon sparkade bakut två gånger på hela tiden jag red henne idag. underbart! hon känns inte lika överspeedad nu heller, så skönt. gunnar hade kört henne tidigare idag också så vi tog det lugnt. bra för mig med eftersom jag är hur förkyld som helst nu typ. inte så kul, nej. men det gick jättebra, enda gången hon sparkade tog jag in henne ordentligt och sen drev jag fram henne igen. sant, man behöver vara bestämd mot henne. bea är förresten en superbra ridlärare för mig :D

Kommentarer
Postat av: Bea

hihihi tack =) så snällt sagt av dig ^^,

2011-02-09 @ 21:47:46
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0