japjap

haha, allt är faktiskt ganska bra, på asum humör. vet inte riktigt varför, det tog inte hundra år att hitta en tröja att ta på sig, luggen föll ganska bra för en gångs skull och jag sitter och lyssnar på asbra låtar, det bidrar väl antar jag.

har hänt ganska mycket den här veckan, som jag inte vill skriva om här faktiskt. men kan ju säga att jag red ghetto i onsdags, gick ganska bra. provade ännu en sadel som madde tagit på prov, denna gång en i läder. hon vart riktigt irriterad och försökte dra undan eller vad man kan säga, när jag satt ner i trav. inte så konstigt om man tänker på mina skills i trav. speciellt hennes ganska snabba trav. jaja.

igår gick vi först till amanda och baka kladdkaka, ganska najs det. sen bar det iväg till ridskolan, jag har inte ens saknat alla bästaste! hade inte vart där på två veckor, kändes sjukt konstigt.

Idag efter jag ätit middag ska jag + några till till manne. bestämt mig att jag komemr med nu, tror jag ^^ men nä, vene vad jag ska göra annars och det blir nog kul. kanske fotar lite också, med mobilen :)

ååååh, blir så less. har haft världens mest gayiga låt i huvet i två dagar, dead by april - promise me. texten är sjukt bra men dead by april är gay, haha. sök inte på youtube om ni ska söka, den versionen är fail.



HAHAHAHAHAHAHA KOLLAAAAA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0